Kliknij „Zleć naprawę” i opowiedz nam o historii swojego urządzenia i problemu. W ciągu 24 godzin udzielimy odpowiedzi na zapytanie i prześlemy instrukcje dotyczące wysłania urządzenia do serwisu. Wszystkie nadesłane urządzenia muszą mieć wstępnie zatwierdzone zlecenie naprawy.
Jeżeli będziemy mieli pytania bądź aktualizacje podczas procesu naprawy skontaktujemy się z Tobą. Jeżeli nie, otrzymasz wiadomość z informacją o pomyślnej naprawie urządzenia oraz rachunek bądź fakturę do zapłaty.
Po zatwierdzeniu zlecenia serwisowego spakuj paczkę, a następnie prześlij ją do nas bądź odwiedź nas OSOBIŚCIE. Pamiętaj, aby zabezpieczyć swoje urządzenie w możliwie jak najlepszy sposób, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń podczas transportu.
Po otrzymaniu wpłaty odeślemy Twoje urządzenie na wskazany adres. Przesyłkę będziesz mógł śledzić za pomocą numeru paczki, który od nas otrzymasz.
Po przybyciu Twojego urządzenia do serwisu sprawdzimy zgodność danych z informacjami zamieszczonymi w Twoim zleceniu i umieścimy urządzenie w kolejce.
Twój iPhone odmówił posłuszeństwa, MacBook nie działa już tak jak kiedyś, a zepsuty iPad kurzy się na półce?
Zbita szybka, zalanie, wymiana baterii, diagnostyka, naprawa płyt głównych, mikrolutowanie – oto iHelp!
Specjalizujemy się w naprawie płyt głównych urządzeń marki Apple. Podejmujemy się napraw, których serwisy odmawiają! Bardzo wysoka skuteczność i niezbędne doświadczenie składają się na zadowolenie naszych klientów!
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki.Akceptuję i wyrażam zgodę. Czytaj więcej Polityka prywatności i cookies