Jak to działa?

krok11

Kliknij „Zleć naprawę” i opowiedz nam o historii swojego urządzenia i problemu. W ciągu 24 godzin udzielimy odpowiedzi na zapytanie i prześlemy instrukcje dotyczące wysłania urządzenia do serwisu. Wszystkie nadesłane urządzenia muszą mieć wstępnie zatwierdzone zlecenie naprawy.

krok41

Jeżeli będziemy mieli pytania bądź aktualizacje podczas procesu naprawy skontaktujemy się z Tobą. Jeżeli nie, otrzymasz wiadomość z informacją o pomyślnej naprawie urządzenia oraz rachunek bądź fakturę do zapłaty.

krok21

Po zatwierdzeniu zlecenia serwisowego spakuj paczkę, a następnie prześlij ją do nas bądź odwiedź nas OSOBIŚCIE. Pamiętaj, aby zabezpieczyć swoje urządzenie w możliwie jak najlepszy sposób, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń podczas transportu.

krok51

Po otrzymaniu wpłaty odeślemy Twoje urządzenie na wskazany adres. Przesyłkę będziesz mógł śledzić za pomocą numeru paczki, który od nas otrzymasz.

krok31

Po przybyciu Twojego urządzenia do serwisu sprawdzimy zgodność danych z informacjami zamieszczonymi w Twoim zleceniu i umieścimy urządzenie w kolejce.

Dlaczego iHelp?

Twój iPhone odmówił posłuszeństwa, MacBook nie działa już tak jak kiedyś, a zepsuty iPad kurzy się na półce?

Zbita szybka, zalanie, wymiana baterii, diagnostyka, naprawa płyt głównych, mikrolutowanie – oto iHelp!

Specjalizujemy się w naprawie płyt głównych urządzeń marki Apple. Podejmujemy się napraw, których serwisy odmawiają! Bardzo wysoka skuteczność i niezbędne doświadczenie składają się na zadowolenie naszych klientów!